БІЛІМ МИНИСТРЛІГІНІҢ БАСШЫСЫ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІМІНІҢ ЖЕТІСПЕЙТІНДІГІН МӘЛІМДЕДІ

БІЛІМ МИНИСТРЛІГІНІҢ БАСШЫСЫ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІМІНІҢ ЖЕТІСПЕЙТІНДІГІН МӘЛІМДЕДІ

БІЛІМ МИНИСТРЛІГІНІҢ БАСШЫСЫ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БІЛІМІНІҢ ЖЕТІСПЕЙТІНДІГІН МӘЛІМДЕДІ

Білім министрі Ғани Бейсембаев Қазақстандағы педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламаларын түбегейлі қайта қарауды тапсырды, деп хабарлайды kazinform агенттігінің тілшісі.

"Педагогикалық білімнің сапасы үнемі сынға ұшырайтыны жасырын емес, кейде бұл негізсіз емес деп айту керек. Педагогтердің білімін бағалау нәтижелеріне сәйкес, жоғары оқу орындарының түлектерін даярлау деңгейі өңірлер арасында да, олардың ішінде де айтарлықтай өзгереді. 7 653 түлектің тек 45% — ы ғана 50% - дық шекті еңсере алды", - деді министр ведомство алқасының отырысында.

Оның айтуынша, "нысаналы мектептер" жобасы аясында биология, информатика, ағылшын және қазақ тілдерінде оқытатын педагогтардың әлсіз көрсеткіштері анықталды.

"Бұл пәндік білімдегі Елеулі олқылықтарды айғақтайды және педагогикалық мамандықтар бойынша даярлауды жүргізетін жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын дереу қайта қарауды талап етеді. Педагогикалық жоғары оқу орындарымен бірлесіп біліктілікті арттыру курстарының бағдарламаларын түбегейлі қайта қарауды тапсырамын. Олар педагогтардың жеке сұраныстарына бейімделуі тиіс", - деді Ғани Бейсембаев.